Uued McCormick traktorid on valmis Euroopa turu vallutamiseks
McCormicki traktorite suurt võimsust ja uusimat tehnoloogiat tõstetakse esile 2022. aasta alguskuudel Euroopas toimuvatel peamistel põllumajandusmasinate näitustel. Argo Tractors ettevõte tutvustab oma uusimaid lahendusi, mis on grupi intensiivse teadus- ja arendustegevuse tulemus. Tegevusi jätkatakse ning täiustatakse veelgi oma masinate jõudlust ja mitmekülgsust.
X6.4 P6 jõuülekanne
McCormicki traktorite peamine uuendus on uus X6.4 P6 Drive Stage V sari, mis on disainitud ja valmistatud neile, kes soovivad leida ühest traktorist mitmekülgsust, jõudlust ja mugavust; mis oleks ideaalne ja asendamatu kaaslane avamaa- ja mitmeotstarbelistel töödel, heinakoristusel ja laadurit nõudvatel töödel.
Stage V nõuetega ühilduv, tänu heitgaaside järeltöötlus-süsteemile, sisaldab X6 traktoriseeria kolme mudelit X6.413, X6.414 ja X6.415, mille jõuallikaks on 4,5-liitrine, 16-klapiline, 4-silindriline FPT NEF 45 mootor. Maksimaalne võimsus on 155 hj. Jõuallika ja käigukasti paigutus võimaldab 2560 mm teljevahet, mis tagab suure stabiilsuse ning samal ajal mitmekülgsuse ja manööverdusvõime.
PowerShift käikude ja 4 kiirusvahemikuga P6-Drive käigukast pakub 24 + 24 käigukombinatsiooni, mis suureneb 40 + 40-ni, kui on paigaldatud tigukäikude osa. Väljundvõimsust suurendab 4-kiiruseline jõuvõtuvõll (540/540E/1000/1000E).
Esiripp-süsteem suudab tõsta kuni 2500 kg ja elektrooniline tagumine rippsüsteem kuni 7200 kg.
Maksimaalne tagarataste mõõt on 650/60R38 ja maksimaalne lubatud mass koguni 9500 kg.
Suletud (closed Center) hüdrosüsteemi käitab 123 l/min pump, mis suudab käidelda kuni 7 jagajapaari.
Disain, ergonoomika, mugavus ja tehnoloogia, mida rakendatakse töötingimuste parandamiseks, on kaasnevad omadused, mis muudavad X6.4 P6-Drive’i ideaalseks partneriks põllul ja teie farmis.
McCormicki High Visibility kabiini eripäraks on selle FOPS-homologeeritud panoraamkatus ja loomuliku ventilatsiooni luuk, mis suurendavad traktori jõudlust M40 esilaaduri kasutamisel ruloonide käsitsemiseks. Mainimist väärivad ka LED-esituled. Saadaval on kuni 14 esivalgustit, millest 8 on katusel, et tagada suurepärane öine (pimedal ajal) töökeskkond.
Kabiinil on mehaaniline vedrustus, mis koos esisilla vedrustusega parandab veelgi sõidumugavust.
Kabiin on konstrueeritud kvaliteetsetest autotööstuse materjalidest. Disainile ja funktsionaalsusele pööratakse samasugust tähelepanu, samuti juhtseadmetele, millel on täielikult ergonoomiline disain, 12-tolline puutetundlik ekraan ja kõik-ühes multifunktsionaalne juhtkang.
Suurt rõhku pandi traktori hooldust lihtsamaks muutvate lahenduste kasutuselevõtule. Selles kontekstis võimaldavad uus 90 kraadi avanev kapott ja ventilaatorikujuliselt paigutatud radiaatorid lihtsat, kiiret ja turvalist teenindust.
X6.4 P6-Drive sisaldab PSM-süsteemi (Precision Steering Management) ehk teisisõnu täppisviljeluse GPS lahendusi. See tipptehnoloogia integreerub ISOBUS-i tööseadmete juhtimissüsteemi ja McCormick Fleet & Remote Diagnostic Management süsteemiga, mis vähendab oluliselt jooksvaid kulusid, suurendades samal ajal tõhusust ja kasumlikkust.
McCormick X7, lühema teljevahega versioon
Pärast edukat tutvustamist Eima rahvusvahelisel messil 2021. aastal, on McCormick X7 SWB (lühike teljevahe) tänu heitgaaside puhastussüsteemile HI-eSCR2 (DOC+SCRoF) Stage V etapi nõuetele vastav. Valikus olevad traktorid on varustatud uute FTP NEF 45, 16-klapiliste, 4,5-liitriste 4-silindriliste mootoritega ning FTP NEF 67, 24-klapilise, 6,7-liitrise, 6-silindrilise turbo-vahejahuti ja Common Rail elektroonilise sissepritsega mootoritega. Uut tooteperekonda esindavad McCormicki X7.618 VT-Drive, mis suudab tänu Power Plus süsteemile pakkuda kuni 175 hj, ja X7.618 P6-Drive, millel on ka 175 hj 6-silindriline mootor.
Astmevaba VT-Drive käigukast koos 4 planetaarülekande komplekti ja õlijahutusega siduritega tagab esmaklassilise reageerimisvõime. Kiirused jäävad vahemikku 0,04 km/h kuni 50 km/h. Käigukast juhitakse EasyPiloti juhtkangi abil, mis asub multifunktsionaalsel käetoel, et parandada ergonoomikat.
P6-Drive käigukastil on 6 Powershift koormuse all käiku, 5 robotiseeritud vahemikku ja elektrohüdrauliline reevers roolil. Kokku on käike 30 edasi + 15 tagasi, millest saab tigukäikude puhul 54 edasi + 27 tagasi. Stop & Action süsteem integreerib De-Clutchi piduripedaali, võimaldades maanteel sõitmise hõlbustamiseks peatada traktori ilma sidurit vajutamata. Stop & Action ja APS (Auto Powershift) süsteemide samaaegne kasutamine võimaldab P6-Drive’i käigukasti juhtida sarnaselt VT-Drive’iga.
4-kiiruseline jõuvõtuvõll ja tugevdatud tagumised lõppülekanded kannavad reguleeritava sisselülitamise ja automaatse jõuvõtuvõlli sisse- ja väljalülitamisega üle kogu traktori võimsuse. Mootoripidurisüsteem on loodud tõhususe suurendamiseks, lisades turboülelaaduri drosselklapi, mis võimaldab operaatoril vähendada mootori pöördeid, kasutades mootoripidurit koos tagarataste piduritega.
Uus on ka stiil koos ümberdisainitud esiripp-süsteemiga, uus ühes tükis kapott, mis on kooskõlas uue McCormicki perekonna stiiliga, 90° avanemisnurgaga, tagamaks parema juurdepääsu ka hooldustöödeks. Cooling Matrix uuendus muudab radiaatorite puhastamise lihtsamaks, samuti ka katusel olev 12 LED-tulega lahendus, mis võimaldab öösel 360° nähtavust, ühendab praktilisuse ja stiili.
Lisaks disainile pööratakse erilist tähelepanu juhi mugavusele, lisavarustusse kuulub sõltumatu esisilla vedrustus. Kasutatud materjalide kõrge kvaliteet ja kabiinis olevate juhtnuppude suurepärane ergonoomika muudavad juhikabiini ideaalseks pingevabaks töökohaks. Samuti on kaks kabiini vedrustuse võimalust: mehaaniline või poolaktiivne, elektrooniliselt juhitav.
Tipptehnoloogiat täiendab Data Screen Manager tarkvara (12-tolline puuteekraaniga monitor) programmeeritavate nuppudega (MyFunctions), mis võimaldavad operaatoril kohandada traktori juhtseadiseid, GPS-juhtimise korraldusi, ISOBUS-süsteemi ja McCormick Fleet & Remote’i diagnostikahaldussüsteemi sõidukipargi manageerimiseks ja kaugdiagnostikaks.
McCormick X7.6 VT Drive Stage V ja X7.6 P6-Drive Stage V
McCormick X7.6 pakub kombinatsiooni tehnoloogiast, töökindlusest ja võimsusest, et rahuldada tõhusalt farmi- ja põllutööde nõudmisi.
Valikus on Beta Power Fuel Efficiency 6-silindrilised, 24-klapilised mootorid koos turbolaaduri ja Common Rail sissepritsega, mille võimsus on kuni 240 hj. Uuenduslik HI-eSCR2 süsteem tagab, et mootorid vastavad Stage V nõuetele.
Saadaval on kaks käigukasti versiooni: P6-Drive koos 6 Powershift käiguga 5 käigugrupi jaoks, robotiseeritud vahemikuga käiguvahetus ja elektrohüdrauliline reevers roolil, saadaval manuaal- või automaatversioonina ning astmeliselt muutuv VT-Drive käigukast, mis pakub garanteeritult suurepärast käigutundlikkust ja kasutajasõbralikkust tänu „Power Zero“ süsteemile – automaatsele mehhanismile, mis hoiab traktori paigal ja blokeerib kõik liikumised, kui tagurpidi reeverskäik on sisse lülitatud. Süsteem sillutab McCormick X7.6 VT-Drive traktoritele teed veel ühele uuele funktsioonile, nimelt elektrooniliselt juhitav nutikas pidur.
Üleminek maanteelt põllule on nüüd tõhusam ja tulemuslikum tänu äsja kasutusele võetud EazyGrip rehvide kesktäitesüsteemile, mida saab mugavalt juhtida Data Screen Manageriga. Süsteem kontrollib rõhku ja peatab pumpamise automaatselt, kui eelseadistatud tase on saavutatud, vähendades pinnase tihenemist, kütusekulu, rehvide kulumist ja optimeerides mulla tootlikkust.
Première Cab juhikabiin ühendab ergonoomika ja disaini oma 4-sambalise disainiga, mis pakub panoraamnähtavust igas suunas. Interjööris on kasutatud autotööstusest saadud materjale ja kõiki uusima põlvkonna tehnoloogilisi seadmeid, eelkõige 12-tollist DSM puutetundlikku ekraani koos intuitiivse MyHMF-menüüga põlluotsa automaatika toimimiseks.
McCormick X7.6 sisaldab endas mehhatroonilisi süsteeme, mis toimivad sõiduabina ja toetavad sõidukipargi haldamist, GPS täppisviljeluse juhtimist (koos satelliidijuhistega) ja McCormick Fleet Management süsteemi sõidukipargi kaughalduse jaoks.
McCormick X8 VT-Drive Stage V
McCormick X8 VT-Drive paistab silma oma uute mugavuste ja disainiga.
X8 VT-Drive on saadaval kolme mudelina, võimsustega 264, 286 ja 310 hj, mis on varustatud 6-silindriliste Betapower Fuel Efficiency 6,7-liitriste mootoritega, samuti eVGT elektrooniliselt juhitava muutuva geomeetriaga turboülelaaduri ja SCR heitgaaside järeltöötlussüsteemiga, olles kooskõlas Stage V normi määrused. Selle seeria tugevus seisneb neljaastmelises VT-Drive astmevabas käiguosas, 40 km/h ECO kiirus 1300 p/min ja 50 km/h ECO kiirus 1600 p/min juures.
Lisaks on X8 VT-Drive Stage V GPS täppisviljelussüsteemi valmidusega ja sellel on McCormicki sõidukipargi ja kaugdiagnostika haldussüsteem, et jälgida traktoripargi peamisi tegevusi igal ajal ja kõikjal maailmas. IoT (asjade Interneti) protokolle kasutades kogutakse kogu teave traktoripargi tegevuse kohta, nagu geolokatsioon, kütusekulu, vedelike tasemed, temperatuurid ja tööajad, kättesaadavaks arvuti või mobiilseadme kaudu. See võimaldab jälgida traktorite tööseisundit ja hoida nende efektiivsust pidevalt kontrolli all.
McCormick X5 Stage V
McCormick X5 Stage V traktoriseeria pakub kolme mudelit X5.100, X5.110 ja X5.120 võimsusega 95-114 hj. Need on saadaval Premium ja Efficient versioonides. Uus High Clearance (kõrgendatud kliirensiga) versioon, mis sobib eriti aiandusele, on saadaval kahe mudelina, mõlemad Efficient versioonis, nimelt 95 hj X5.100HC ja 102 hj X5.110HC.
Käigukastid varieeruvad 48+16-st hüdraulilise tagurdusreeversi ja Hi-Medium-Low (Premium) kuni 12+12-ni või 24+24-ni mehaanilise või hüdraulilise reeversiga (Efficient ja HC)mudeliteni.
Hüdrosüsteem tagab kommunaalteenuste jaoks 62 l/min versioonis Efficient ja HC ning kuni 82 l/min Premium versioonis.
Tagumise ripp-süsteemi maksimaalne tõstevõime on 3900kg (HC) ja 4500 kg koos lisasilindritega standardversioonidel.
McCormick X5 on lisavarustusena saadaval kabiinivedrustus, mida saab Premium versioonis kombineerida esisilla vedrustusega, et tagada juhi suurepärane mugavus igas töösituatsioonis (põllul, esilaaduriga ja transpordil) ning suurepärane haardumine maapinnaga.
McCormick X5.085
Strateegiliselt X4 ja X5 seeriate vahel paiknev McCormick X5.085 ühildub Stage V etapi nõuetega tänu EGR-i, DOC-i ja DPF-tehnoloogiale, ilma SCR-i ja AdBlue vedelikuta ning on traktor, mis ühendab jõudluse ja kompaktse suuruse.
75-hobujõuline 3,4-liitrine, 4-silindriline ja 8-klapiline FPT Turbo vahejahutiga mootor koos Common Rail elektroonilise sissepritsega tagab suurepärase mootorikarakteristika, mida iseloomustab pöördemoment 375 Nm mootori pööretel 1400 p/min, mis on tavaliselt pigem 100 hj traktoritele omane.
X5.085 võimsust ja kasutusvõimalusi suurendab ka Cat.2 mehaaniliselt juhitav tagaripp-süsteem, mille kandevõime on 3900 kg, mida on tänu ELS-süsteemile (ergonoomiline tõstesüsteem) täpne ja lihtne kasutada. Lisavarustusena on saadaval ka 1700 kg tõstevõimega Cat.2 esiripp-süsteem.
Kahe pumbaga hüdrosüsteem võimaldab erakordselt tõhusat 5 jagajapaari (3 tagumist ja 2 keskmise kinnitusega) ja tööseadmete juhtimist tänu pumbale, mille vooluhulk on 56 l/min, samas kui 32 liitrit on saadaval eraldi roolisüsteemile.
McCormick X5.085-ga on saadaval ka McCormick Fleet & Remote Diagnostic Management süsteem, mis on loodud traktori efektiivsuse määramiseks kütusekulu, töötundide ja plaaniliste hoolduste mõõtmise kaudu.
McCormick X4F
McCormick X4F on uus eriotstarbeline traktor, mis ühendab McCormick iseloomuliku võimsuse ja tehnoloogia mitmekülgsuse ja kergekaalulisusega kitsastes kohtades manööverdamiseks. See muudab selle ideaalseks traktoriks kõikideks viljapuuaedade ja viinamarjaistanduste kitsastes kohtades reavahedes harimiseks.
Stage V etapi vastavuse tagab uuenduslik süsteem, mis kasutab passiivse regenereerimisega DPF-i, DOC oksüdatsioonikatalüsaatorit ja üle 75 hj mudelite puhul SCR (selektiivse katalüsaatori redutseerimise) katalüsaatorit ja AdBlue® paaki (kiire juurdepääs ja lihtne juurdevalamise süsteem).
Mootori hooldusvälpa on pikendatud 1000 töötunnini, vähendades oluliselt kasutuskulusid ja seisakuid.
McCormick X4F kombineeritakse P3-Drive, 48AV+16RM jõuülekandega koos elektrohüdraulilise reeversia ja täielikult robotiseeritud H-M-L kiiruse ja käiguvahetusega koormuse all, mida juhib uue põlvkonna multifunktsionaalne juhtkang, mis mahutab kõiki juhtnuppe.
X4F-i iseloomustab nii suur veojõud kui ka mugav sõit maanteel, mille teevad võimalikuks uus mehaanilise vedrustusega kabiin, vedrustatud esisild ja lõpuks ADS (Advanced Driving System), mis võimaldab olla ühendatud satelliidijuhtimis- ja telemeetriasüsteemidega.
Esisildasid valmistab Argo Tractors ja sellel on piiratud läbilibisemisega või Hydralocki diferentsiaalilukk, taaskord elektrohüdrauliliselt lülitatava nelikveoga. See lahendus tagab suurema efektiivsuse, kui kasutatakse ette paigaldatavaid tööseadmeid, mida saab paigaldada otse kandvale šassiile või lisavarustusena juhtida täielikult integreeritud esihaakeseadisega ja jõuvõtuvõlliga.
X4F on varustatud avatud hüdrosüsteemiga, 30 l/min pumbaga roolimiseks ja 58 l/min tagaripp-süsteemi jaoks. Lisada saab ka kolmanda, 36 l/min pumba, mis töötab koos põhipumbaga, et saavutada koguvoolukiirus 94 l/min, millest 55 l/min tootlikkus saavutatakse juba mootori 1500 p/min juures.
Argo Tractors pressiteade
24.1.2022
Saaremaa esindus
Kuressaare, Pikk tn. 64F, Saaremaa vald, 93815 Saaremaa